Nieuwe PR manager Citroën Nederland
Datum: 07-08-2019
Citroën Nederland B.V. heeft Bas van der Wal per 1 augustus aangesteld als nieuwe PR Manager. Hij volgt Anne Lobbes op, die binnen de onderneming de functie van Marketing en Communications Manager reeds vervult.
Bas van der Wal brengt ruime PR- en communicatie-ervaring met zich mee. Hij vervulde PR-functies bij merken als Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep en Dodge en Jaguar Land Rover. Bij KPN verbreedde hij zijn blik op digitale communicatie. Dat alles heeft hij aangevuld met internationale ervaring: de afgelopen twee jaar coördineerde Van der Wal vanuit Brussel de Europese PR-activiteiten van bandenfabrikant Goodyear.
Een (hernieuwde) kennismaking – in stijl
Bas van der Wal is per augustus direct 100% operationeel. Journalisten, influencers en bloggers kunnen bij hem terecht voor het merk Citroën. En al snel is er een mooie gelegenheid om (hernieuwd) kennis te maken met hem. Op het Concours d’Élégance op Paleis Soestdijk (24 en 25 augustus), waar Citroën uitgebreid het 100-jarige jubileum van het merk viert en de Concept 19_19 zijn Nederlandse premiere beleeft, is Van der Wal gastheer voor de media.
Bas van der Wal over zijn nieuwe baan: “Bij Citroën kom ik in alle opzichten thuis. Ik zie er naar uit om de zichtbaarheid te vergroten van een innovatief en inspirerend merk, dat comfort en expressief design als kernwaarden heeft.”